donderdag 8 maart 2012

Inspiratie

Ik kwam op internet een leuk online tijdschrift tegen: NATURELLE 


















Er staan artikelen in over wonen, reizen, schoonheid en het leven. 
En je kunt het gratis bekijken! In dit nummer bijvoorbeeld een leuke binnenkijker, 
een artikel over Gran Canaria - eiland met twee gezichten (prachtige foto's).

Ik had het nog niet eerder gezien. Dit is het vierde nummer en de overige 3 nummers zijn ook nog op de site te bekijken.

Naast de vele (woon)bladen is dit online magazine weer eens iets anders. 
Deze tip wilde ik jullie niet onthouden! Maar waarschijnlijk ben ik niet de enige die dit magazine gevonden heeft...

In het derde nummer zag ik een recept van een "Tof taartentoetje" (met mascarpone, banaan, karamel en chocolade....mmm) wat ik zeker eens ga proberen!

Fijne dag! Het zonnetje schijnt hier nu overigens heerlijk!

x Astrid

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb even gekeken, staan leuke dingen in. Bedankt voor de tip!

Lieve groet,
Gerry

lia zei

Leuk hé. Ik kende hem al.

Home and Lifestyle zei

Wat een goede tip, daar moet ik even voor gaan zitten want er zijn veel bladzijden te lezen! Leuk!

Ik wens je nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Miss M zei

Wist niet dat het bestond! ga gauw eens kijken. En dat toetje... mmm... mascarpone heb ik al in huis! Dus? ;-)

Liefs, Marjolijn ♥

Corine(THUIS) zei

Leuke tip, en dat geldt ook voor dat toetje :)))

Annemique zei

Wat leuk - dank je wel!

Hartelijke groet & fijn weekend,
Annemique (van Naturelle)

Maison Marie et Florence zei

Leuke blog en alvast bedankt voor de tip!,en ook ik maak toefjes met mascarpone,is super lekker en gemakkelijk,ik volg je ,grtjs Manuela