vrijdag 14 oktober 2011

Jippie.....eindelijk de stap genomen!

Het heeft even geduurd maar nu MOEST ik gewoon een keer de stap durven nemen.
Naast woonbladen lezen kom ik ook op internet de meest leuke dingen tegen op het gebied van interieur & lifestyle. Ik kijk regelmatig even mee bij Nederlandse en Scandinavische blogs en ben inmiddels al een beetje verslaafd geraakt aan alle deze leuke blogs....Tja, maar er zelf aan beginnen is toch een ander verhaal......Ik ben een echte weegschaal, twijfeldetwijfel... durf ik het wel,...kan ik het wel,....zal het leuk genoeg zijn....etc. Maar nu begin ik toch vandaag, al is het maar voor mezelf !

Vroeger was ik al gek van het pimpen van mijn agenda, leuke plaatjes, plakken, spreuken en gedichtjes. Iedereen keek er vaak in en krabbelde er wat bij. Super leuk en tevens een leuke herinnering voor later. Vroeger waren er nog geen blogs maar anders had ik er zeker een gehad om mijn creativiteit in kwijt te kunnen!

Ik weet nog niet precies wat ik hier allemaal ga schrijven of laat zien, maar laat het allemaal maar op me afkomen.  Inspiratie genoeg...

Have a nice day!
x

Geen opmerkingen: