donderdag 22 december 2011

Kerstkaarten maken

Eindelijk kon ik maandag beginnen met het maken van kerstkaarten. Ik had zoveel leuke ideetjes en materialen maar helaas ontbrak de tijd en zin door onze zieke puberzoon.

Maandagmorgen ging hij het weer een dagje proberen op school en ik zat om 9 uur al lekker te knutselen aan de keukentafel.

Mooie blanco kaarten en enveloppen, taartonderzetters.....
kopje thee, kaarsjes, kerstverlichting, muziekje erbij.... Heerlijk!



Helaas bracht ik de kaarten direct naar de brievenbus. 
Oeps, vergeten foto's te maken!

Maar gelukkig had ik nog een kaart liggen die niet helemaal gelukt is zodat jullie toch nog een idee hebben van de voorzijde
(jammer dat ik de binnenkant niet meer kan laten zien).

donkere en lichte versie....

Even de tijd nemen, iets leuks maken, iets bakken of iets in huis stylen of decoreren. Het werkt altijd ontspannend en geeft energie!

x Astrid


Geen opmerkingen: