woensdag 7 december 2011

Woensdag 7 december...

Sinterklaas is het land weer uit. De chocoladeletters en pepernoten liggen voor de helft van de prijs in de supermarkt (maar ik kan geen pepernoot meer zien...)
Omdat de kinderen in de familie allemaal groter zijn en al surprises en gedichten genoeg moesten maken voor school of vriendenclubjes, hadden wij dit jaar geen gewone 'pakjesavond'. Maar wel een gezellig etentje met familie....met uiteindelijk toch stiekem een cadeau! Altijd leuk!


Het is buiten een beetje herfstweer. De herfst die wij eigenlijk niet gehad hebben komt nog even om de hoek kijken met wind, regen en hagel. Dus deze week maar snel even wat bolletjes en pinda-slingers voor de vogeltjes kopen!




...En natuurlijk binnen subtiel een beetje kerstsfeer toevoegen!

Zoals een mooie ster van draad en kralen...schijnt zo mooi als het donker is...






Bij de H.ema had ik al eerder deze kerststerren
'met een goed verhaal (R.eturn to S.ender)' gekocht.

Acht papieren sterren met een leuke print.


Deze passen prima bij mijn kerstsfeertje!

Deze week nog even wat nieuwe kerstverlichting kopen om op te hangen. Die van vorig jaar heeft het vanmorgen een uur volgehouden en daarna was het licht uit en de lampjes zwart...Ik laat dus nooit kerstverlichting branden als ik niet in de buurt ben!





x Astrid

6 opmerkingen:

Unknown zei

die sterren zijn leuk!!!! Op naar HEMA dus..:)
Lekker gezellig zo binnen he ...ik hou dr zo van!

Groetjes
Lynda

Nicole (MLBV crafting) zei

Leuk die sterren. Wat een pech met je kerstverlichting, ik laat het heel vaak branden als ik even weg ben, uitkijken dus.
groetjes, Nicole

sonja zei

Hello KIKI...
I can't understand a Word you write..BUT I LOVE YOUR PICTURES!!!
Sonja

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuke die sterren .....fijne weekend lieve groet rosita

Bij Guusje Thuis zei

Ik zag die sterren in de h.ema folder, leuk zijn ze! Groetjes, Colin

lia zei

Leuke sterren en een leuke blog.
Ik was nog niet eerder hier, maar vanaf nu dus wel. Bedankt voor je bezoekje aan mij.

Groetjes Lia