vrijdag 20 januari 2012

Nieuwe schalen en kommen

Vorige week kocht ik twee nieuwe schalen en kommen in onze plaatselijke wereldwinkel.
Ik liep langs de winkel, zag ze in de etalage staan en was er meteen weg van.
Het waren de laatste exemplaren, daarom heeft heb ik van de kommen niet twee dezelfde exemplaren (niet erg hoor.....).




Ze kunnen ook in de oven gebruikt worden, handig voor lekkere ovenschotels die ik zo graag maak en welke ook altijd graag gegeten worden.

Gisteren heb ik nog een heerlijke ovenschotel met zuurkool en crème fraiche gemaakt...mmmm...



Voor iedereen een heel gezellig weekend!!

x Astrid

8 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

prachtig zijn ze! het lijkt wel parelmoer, zo mooi!

fijn weekend!
lieve groet van Tjits

Home and Lifestyle zei

Ze glanzen zo mooi! Kommetjes kun je nooit genoeg hebben, ik kan ze in ieder geval maar moeilijk weerstaan!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

ze zijn heel erg gaaf!!!
geniet van je aankoop en een fijn weekend!!

Liefs, Debby

Anoniem zei

Mooi Kiki, en dat zachtblauwe staat zo mooi op dat stoere hout!

Lieve groet,
Gerry

Tanja zei

Mooie schalen Kiki, inderdaad wat Tjits schrijft ze lijken wel van parelmoer.

Fijn weekend
Liefs
Tanja

Annelies zei

Hé wat een leuk blog heb je! Via Tanja ben ik bij je komen kijken en ik ga je volgen hoor!
lieve groet, Annelies

Corine(THUIS) zei

Wat een chique ovenschalen, die van mij zijn lang niet zo mooi...helemaal niet mooi eigenlijk ;)
Eet smakelijk eruit!
Groeten, Corine(THUIS)

Unknown zei

Via via kom ik op je blog. Ziet er mooi uit. Ik ga je volgen hoor. Als je zin hebt kijk ook maar eens bij mij: http://www.madammikmak.blogspot.com

Groetjes, Nancy