donderdag 10 november 2011

Dan maar een kruidcake bakken...

Het is bij ons op dit moment buiten erg grijs en kil. Er zijn zoveel dingen die ik moet wil doen maar er komt niet zoveel van terecht... Soms met dit weer wel vaker heb ik van die dagen... Vanmorgen vol goede moed begonnen maar veel verder dan een beetje opruimen ben ik niet gekomen. Heb alleen maar wat 'gerommeld' in huis, wat gelezen en nu dus even tijd genomen om een blogje te schrijven..

Als het vanmiddag wat minder kil is krijg ik wellicht wat meer energie om wat te doen.

Ik heb nog een heerlijke kruidcake gebakken...mmm...
de keuken ruikt dan zo lekker en de koek is altijd geliefd hier!

En veel werk is het niet... een pak HomeMade Mix voor Kruidcake, beetje lauw water erbij, even roeren, beslag in een cakevorm scheppen en...hups zo de oven in....

Maar ja waarom af en toe moeilijk doen als het ook makkelijk kan?



Voor wie er zo even virtueel langs wil komen...
een kopje koffie...
een heerlijke cappuccino...
...of een lekker 
kopje thee... 

met natuurlijk een lekker stuk kruidcake staan klaar !






Have a nice day !
Astrid

6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...heel graag een lekker kopje thee, het is er ook wel het weer voor! En tja...als je dan toch van die overheerlijke kruidcake af wil, neem ik daar ook graag een plakje van!

Lekker hoor, bedankt!!

Lieve groet, Ingrid

Astrid zei

Je bent welkom hoor! Nu ga ik snel even wat lekkers maken voor mijn puberzoon die zo uit school komt!
Groetjes Kiki

Unknown zei

ooo lekker, van DIE dagen ;)!!!! Beetje aanmodderen...en stiekem toch heel wat doen, ook al denk je van niet.....in elk geval lekkers voor de rest van de familie...lijkt het nog alsof je druk was;)!

Lynda

faire un songe zei

Ohh lekker.. hoer staan ook altijd een paar pakken in de kast.. voor je weet maar nooit.. morgen maar eens eentje bakken...
Groetjes Hetty

Bij Guusje Thuis zei

Als ik zo'n dag heb, dan komt zelfs van een koek bakken niks, dus ik schuif even aan hoor als er nog wat over is :-)

Karin zei

Ooooo is er nog of ben ik weer eens te laat. Lekker hoor.